شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی از بزرگترین و معتبرترین مراکز توزیع فولاد های آلیاژی در ایران به شمار می رود این شرکت هر ساله با بررسی علمی بازار فولاد و بروز رسانی تجهیزات خود تلاش مینماید تا محصولاتی با کیفیت و عملکرد بالا را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

  • ۰
  • ۰

گزارشات از میزان تولید فولاد خام در دولت کنونی بیانگر رشد 28 درصدی نسبت به دولت دهم است که به رقم ۱۸.۴ میلیون تن  می رسید. بر طبق جدول آماری منتشر شده از سوی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، سال 1391 مجموع تولید فولاد خام رقم 14 میلیون و 361 هزار تن بوده که در سال 1395 به 18 میلیون و 466 هزار تن رسیده است. تولید فولاد خام درسال های 94- 1392 رکوردشکنی داشته و به ترتیب 15.6، 16.7 و 16.6 میلیون تن به ثبت رسیده است.

50 درصد کاهش در واردات فولاد 
تحقیقات انجام شده بیانگر آن است که میزان واردات فولاد در دولت یازدهم نسبت به عملکرد سال 1391 از رقم 6 میلیون و 300 هزار تن به سه میلیون و 100 هزارتن در سال 95 کاهش پیدا کرده که در واقع از افت 50 درصدی را حکایت می کند. طبق پیش بینی ای که از سوی انجمن تولید کنندگان فولاد ایران انجام شده است ، شاهد کاهش 20 درصدی در واردات فولاد خواهیم بود و میزان این واردات به سطح حدود 2.5 میلیون تن خواهد رسید. دلیل این پیش بینی قرار گرفتن واحدهای جدید تولید کننده ورق فولادی می باشد.

برخی از محصولات فروش شرکت حامیران: فولاد سردکار - فولاد گرمکار - فولاد تندبر - فولاد پلاستیک - فولاد خشکه هوایی - فولاد بهلر - فولاد SPK - فولاد MO 40 - فولاد VCN 150 فولاد 44 33 - ورق CK 45

 

  • ۹۶/۰۲/۱۹
  • hamiran steel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی