شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی از بزرگترین و معتبرترین مراکز توزیع فولاد های آلیاژی در ایران به شمار می رود این شرکت هر ساله با بررسی علمی بازار فولاد و بروز رسانی تجهیزات خود تلاش مینماید تا محصولاتی با کیفیت و عملکرد بالا را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

  • ۰
  • ۰

به گزارش شرکت فولاد حامیران در تحلیل بازار فولاد ؛ آمارهای تولید فولاد نشانگر آن است که تا پایان دی ماه امسال فولاد سازان بزرگ ایران تولیدشان در شمش فولاد 14 میلیون تن را رد کرده است. بر اساس آمار مقدار تولید شمش فولاد در ۱۰ ماهه ۱۳۹۶ بیش از ۱۹ درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل رشد داشته و به طور دقیق ۱۴ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۲۲۷ تن محصول توسط فولادسازان بزرگ تولید شده است.

طبق این گزارش شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان با تولید هفت میلیون و ۲۱۲ هزار تن ، فولاد خوزستان با تولید سه میلیون و ۱۴۳ هزار تن، ذوب آهن اصفهان با تولید یک میلیون و ۸۹۸ هزار تن، فولاد خراسان با تولید ۶۷۵ هزار و ۸۴۸ تن ، کاوه جنوب با تولید ۶۵۰ هزار و۸۶۱ تن،  فولاد آلیاژی 500 هزارو 856 تن ، چادرملو با تولید ۳۴۱ هزار و ۲۶۵ تن و گروه ملی صنعتی فولاد با تولید ۴۲ هزار و ۵۷۳ تن نقش مهمی در این رشد ایفا کرده اند.

تولید ماهانه این شرکت های نشان می دهد در دی ماه امسال مجموعا یک میلیون و ۴۸۲ هزار و ۷۲۳ تن محصول فولادی تولید کردند که نشان دهنده رشد ۱۶ درصدی این محصول نسبت به مدت مشابه سال گذشته بود.

تولید شمش فولاد در شرکت‌های اصفهانی، مجموعاً با رشد همراه بود و این در حالی است که مجتمع فولاد مبارکه بیشترین میزان تولید شمش را در اختیار دارد. همچنین، طی 10 ماهه امسال 8 میلیون و 821 هزار و 483 تن محصولات فولادی همچون شمش کالایی، کلاف، ریل، ورق گرم، لوله، ورق عریض تولید شد.  بررسی های انجام شده نشان می دهد که از این میزان ، در شرکت فولاد مبارکه و سبا 4 میلیون و 983 هزار و 819 تن،در شرکت ذوب آهن یک میلیون و 812 هزار و 823 تن و در شرکت فولاد آلیاژی ایران 238 هزار و 113 تن محصولات فولادی تولید شد. میزان تولید شرکت های فولادی بزرگ در ماه دی ، 900 هزار و 58 تن بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 7 درصد رشد نشان می دهد. 

 

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

  • ۹۶/۱۱/۲۱
  • hamiran steel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی