شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی از بزرگترین و معتبرترین مراکز توزیع فولاد های آلیاژی در ایران به شمار می رود این شرکت هر ساله با بررسی علمی بازار فولاد و بروز رسانی تجهیزات خود تلاش مینماید تا محصولاتی با کیفیت و عملکرد بالا را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

  • ۰
  • ۰

در هفته ای که گذشت شاهد روندی نزولی در فولاد کشور بودیم که حتی این روند نزولی تا هفته ی جدید نیز ادامه داشت. به گزارش حامیران، بازار فولاد کشور دچار کاهش بهای شمش شد که این امر به 2 دلیل اتفاق افتاده است، 1) کارخانه‌های بزرگی مانند فولاد خوزستان اقدام به عرضه شمش کردند. این حالت درست در شرایطی بود که بازار بشدت نیازمند عرضه بود، اما پیشنهادات کارخانه‌های بزرگ باعث جلوگیری از تمایل خرید برای خریداران شد و همین انفاق مسبب اصلی ضعیف شدن و ریزش بازار شمش شد.

2) رکود یکباره بازار دومین عامل کاهش بهای شمش. به دلیل بی تحرکی بازار مقاطع، تولیدکنندگان میلگرد دچار تردید برای خرید شمش شدند؛ البته لازم به ذکر است که موضوع نقدینگی باعث احتیاط همه ی فعالان بازار شده است. 

نکته ی دیگری که قابل تامل است اتفاقی است که در روز چهارشنبه افتاد. تعداد پیشنهادات عرضه بیشتراز تقاضا شد و این موضوع باعث کمک کردن به روند نزولی قیمت ها شد. پیش بینی بازار فولاد بر این است که از در حال حاضر امیدی به بهتر شدن وضعیت شمش یا ثابت ماندن قیمت ها نخواهد بود.

شرکت حامیران استیل، دارای نمایندگی رسمی فولاد بهلر آلمان و فعالیت در زمینه ی فروش لوله - فروش ورق اکسین و ...

  • ۹۶/۰۲/۱۷
  • hamiran steel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی