شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی از بزرگترین و معتبرترین مراکز توزیع فولاد های آلیاژی در ایران به شمار می رود این شرکت هر ساله با بررسی علمی بازار فولاد و بروز رسانی تجهیزات خود تلاش مینماید تا محصولاتی با کیفیت و عملکرد بالا را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

  • ۰
  • ۰

اخبار و گزارش های اخیر از سوی بازار اسلب صادراتی سی آی اس، حاکی از بی تحرکی و ثبات بازار می باشد. در حال حاضر شرایط در بازار اسلب صادراتی سی آی اس به گونه ای می باشد که اکثر خریداران به دلیل وضعیت مبهم بازار، ترجیح می دهند تا فعلا خریدی نداشته باشند و تنها منتظر مشخص شدن روند بازار در روز های پیش رو باشند تا بتوانند بهتر اقدام به خرید از بازار محصولات ورق کنند.

با وجود آنکه در روز های اخیر میزان تقاضا و خرید در این بازار کاهش یافته است، اما باعث نشده تا قیمت ها کاهش یابند. عده ی کثیری از فعالان بازار، علت این امر را کاهش میزان تولید و عرضه اسلب در منطقه می دانند. یکی از اصلی ترین بازار های اسلب سی آی اس در جنوب اروپا قرار دارد که روند بازار به عوامل مختلفی از جمله بازار ورق گرم و ورق تخت بستگی دارد.

گفتنی است به دلیل صادر شدن یک محموله از ایران به تایوان که با قیمت 490 دلار در هر تن سی اف آر فروخته شده بود، کشور های ساکن جنوب شرقی آسیا نیز قیمتی برای اسلب سی آی اس پیشنهاد نشده و اکثر خریداران به دنبال آن هستند که این محصول را با قیمت 490 تا 500 دلار خریداری نمایند.

بازار مقاطع سی آی اس در روز های اخیر دچار روندی نزولی شده است. بدین ترتیب که به دلیل ضعیف بودن میزان تقاضا و افت قیمت مقاطع در بازار های داخلی روسیه، این بازار دچار شیب نزولی و رکود جزئی شده است. به دلیل کاهش قیمت ها در بیلت صادراتی، شاهد یک تاثیر گذاری منفی در بازار میلگرد هستیم. میانگین قیمتی که برای میلگرد روسیه اعلام شده است، از قراری 521 دلار در هر تن سی پی تی مسکو می باشد.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید.

  • ۹۶/۰۸/۱۱
  • hamiran steel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی