شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی از بزرگترین و معتبرترین مراکز توزیع فولاد های آلیاژی در ایران به شمار می رود این شرکت هر ساله با بررسی علمی بازار فولاد و بروز رسانی تجهیزات خود تلاش مینماید تا محصولاتی با کیفیت و عملکرد بالا را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

  • ۰
  • ۰

طبق گزارش ها و اخبار منتشر شده از سوی بازار آهن و فولاد عربستان، شاهد افت قیمت ها در این بازار ها بوده ایم. لازم به ذکر است که به دلیل افت قیمت های اخیر، مردم عربستان دست از خرید کشیده اند و به امید کاهش قیمت بیشتر، فعلا معاملات را به تعویق انداخته اند. از این رو، می توانیم منتظر آسیب هایی بسیار جدی به بازار آهن و فولاد عربستان باشیم. گفتنی است که علاوه بر کاهش قیمت ها در بازار میلگرد این کشور، قیمت بیلت نیز بشدت افت داشته است.هرچند که علت اصلی این کاهش قیمت ها مشخص نیست، اما رخ دادن رکود در این بازار های مشخص است. کشور های حوزه خلیج فارس، به دلیل کاهش قیمت ها قصد خرید ندارند و به همین جهت تعداد فروشندگان بیشتر از خریداران شده است. بهای بیلت وارداتی در امارات حدود 10 دلار کاهش داشته و با قیمت 490 دلار در هر تن سی اف آر به ثبت رسیده است.

لازم به ذکر است که با توجه به قیمت های بسیار پایین میلگرد ترکیه در امارت، خریداری برای آن وجود ندارد. گفتنی است که قیمت میلگرد حدود 520 دلار در هر تن سی اف آر می باشد. به نظر می رسد که به دلیل تمایل مردم امارت به محصولات بازار های داخلی، شاهد عدم تقاضا برای بازار های وارداتی و خارجی نیستیم. در حالت کلی و بطور خلاصه می توان عنوان کرد که در کشور های حوزه خلیج فارس، تقاضا بسیار کم است و بازار در حال دچار شدن به رکود می باشد.

برای مشاهده متن خبر اصلی کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید.

  • ۹۶/۰۸/۱۳
  • hamiran steel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی