شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی

شرکت فولاد حامیران با بیش از 50 سال تجربه درزمینه صنعت فولادهای آلیاژی از بزرگترین و معتبرترین مراکز توزیع فولاد های آلیاژی در ایران به شمار می رود این شرکت هر ساله با بررسی علمی بازار فولاد و بروز رسانی تجهیزات خود تلاش مینماید تا محصولاتی با کیفیت و عملکرد بالا را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

  • ۰
  • ۰

به گزارش حامیران در اخبار بازار فولاد، وزیر دارایی ژاپن طی رایزنی هایی از وزیر خزانه داری امریکا خواستار معافیت تعرفه های آلمینیوم و فولاد را برای این کشور شد. تارو آسو در پی اعلام  واشنگتن به وضع تعرفه علیه کشور های ژاپن، کانادا و... از استیون منوچین درخواست کرد تا کشورش را از پرداخت این تعرفه ها معاف کند. همزمان با این رایزنی ها توکیو هشدار سر سختی به واشنگتن مبنی بر تدابیر مقابله جویانه داده است. درپی از مشکلات، توکیو اعلام کرد که برنامه ریزی هایی علیه امریکا برای تلافی تعرفه ها صورت گرفته است.

بررسی های صورت گرفته بر روی تعرفه های ذکر شده که قرار است برای کشور های ژاپن، مکزیک، کانادا، چین و اروپا اعمال شود حاکی از احتمال تعرفه های جدیدتری برای این کشور های می باشد. در حال حاضر کشور امریکا بازرسی هایی مرتبط با خودرو های وارداتی و قطعات خودرو در امریکا را آغاز کرده که از این طریق می تواند موجب افزایش تعرفه خودروهای ژاپنی صادراتی به امریکا شود.

وزیر دارایی ژاپن در گفتگویی که با وزیر خزانه داری امریکا داشت افزود: صادرات فولاد و آلمینیوم از ژاپن منافع امرکیا را به خطر نخواهد انداخت و در صورتی که ژاپن از پرداخت این تعرفه ها معاف نشود در اینده تدابیر مقابله جویانه ای اتخاذ خواهد کرد. همچنین گزارش های دیگری نیز وجود دارد مبنی بر اینکه چین و اروپا درصددند اختلافات را کنار گذاشته و برای مقابله با آمریکا در یک جنگ تجاری متحد شوند.

در این راستا دولت ژاپن اعلام کرد برای لغو این تعرفه ها علیه این کشور، در حال مذاکره با دیگر کشور ها است که بتواند از این طریق با امریکا مقابله کند. در حال حاضر سه کشور روسیه، ترکیه و ژاپن نیز به آمریکا هشدار داده اند که تعرفه ها بر روی کالاهای آمریکایی را افزایش خواهند داد.

در صورتی که این اقدام انجام گیرد، میزان تعرفه ها بر روی کالاهای آمریکایی در طول سال به 3 میلیارد و 500 میلیون دلار خواهد رسید. ژاپن در کنار این دو کشور از یک طرف و چین و 28 عضو اتحادیه اروپا و هند از طرف دیگر همگی اعلام کرده اند با آمریکا رویارویی خواهند کرد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت محصولاتی همچون قیمت فولاد بهلر ، قیمت فولاد HSS ، قیمت فولاد آلیاژی و دیگر محصولات با شماره 63511-021 تماس برقرار کنید.
برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

  • ۹۷/۰۳/۱۷
  • hamiran steel

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی